njet

Alla inlägg under januari 2012

Av njet - 31 januari 2012 21:01

Hejhej!

Ja, tyvärr är detta sista inlägget för idag.. Jag gjorde ganska nyss läxa och jag messade med min kompis Wila, alltså inte den Wilma ni tror.. hon är en annan wilma.. haha.. hon bor i skåne.. Vi kan ju inte träffas ofta, får la nöja mig med att smsa.. haha.. gör väldigt många ".." usch, irriterande! Men aa. Just nu då ska jag avsluta och gå och göra i ordning mig för natten... bye på er! ;)


/anna

Av njet - 31 januari 2012 17:54

Nu sitter jag själv... i annas rum då.. Anna äter middag, men jag skulle äta hemma. Så jag åt ju inte här då.. FAST OMG! Nu kommer hon! Det är amazing! Nu pratar vi! Om annas utséende.. hahah, hon är utklädd och fick gå ner så..  

Av njet - 31 januari 2012 17:17

Hejhej!

Nyss varit på gitarr med min kompis Anna (www.gulligaanna.bloggplatsen.se ). Gitarren var såå tråkig men aja.. om man vill lära sig.. elr vad snackar jag om.. jag lär mig inget.. :/ haha.. men jag kan redan allt.. lite såhära "ego" elr vad man ska säga.. XD


Men nu är jag då hemma hos Anna, vi ska göra en lite "show".. haha... :D


/Anna. ;)

Av njet - 30 januari 2012 20:43

Ja, nu är jag hemma från min söööta lilla kompis Linn. Hehe.. Vi har haft kul, spelat piano, kollat på tv, spelat gitarr och lite annat. Nu sitter jag här med min data och skriver..

Kollade nyss på tv, men det blev för mycket.. klarar inte av att kolla på vetenskapsprogram.. det handlade om hur barn blir till.. och de visade några seamesiska tvillingar, inte för att jag har något imor dem men jag klarade inte av att se det.. jag är en ganska orolig person.. :c


Snart ska jag göra i ordning mig inför natten.. 


/anna. ;)


Ingen ny bil.. sry..

elr?



Bild från spanien 2011. :)

Av njet - 30 januari 2012 15:55

hejhej! :)

Det har varit en lång dag i skolan idag... *suck*... Matte, Engelska, genomgångar och idrott... OMG.. Vi har haft han en annan gång och då sa han "flärpar" till pappersbitar och vi ba "ehh?"... Så jag kallar då honom "Flärparen" haha... Men idag var han bara fööör myket.. han var skitjobbig och sa "håll käften" och han sa att en kille var trög... fast han var jobbig... vi hade fys träning och vi ville inte inte ha det sen när den andra gruppen skulle ha idrott så fick dem ha fotboll och vollyboll.. :/ fuskigt.. ha till och med att han typ inte gillade tjejer... 


Nu är jag med Linn, vi har nyss ätit och sitter vid tv:n och datan.... vet inte om vi gör något mer sen.. haha. :)


/Anna... ;)


Av njet - 29 januari 2012 19:00

Slutar inte, då. :)


Åhh, vill åka & handla med dig nu, Anna. Böhö, lite sent, kanske? Men whatever, jag vill det, thats it. 



 



Av njet - 29 januari 2012 18:56

Jag ska försöka att få tillbaka Annie.. -.-


Så länge kommer jag få se om jag ska ha kvar den elr inte..

Av njet - 29 januari 2012 18:48

ASSÅ! ANNIE; SLUTA DÅ! VET DU HUR DUMT DET ÄR? DET BÖRJADE JU GÅ BRA?


Asså, jag är skitledsen nu.. fattar verkligen inte.. Asså, bara för att jag sa att hon bloggar för lite.. :'(


Tar bort bloggen om hon inte fortsätter.

:)

 

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Vad vill ni att vi ska göra för kul?
 Njetare show igen
 Bildbomb (nya bilder)
 Kommentera vad vi ska göra

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

njet

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards