njet

Alla inlägg under december 2011

Av njet - 29 december 2011 23:27

Japp! jag och Annie ska ha loppis ist..

Mamma och pappa tyckte det var bäst om vi hade det ist.. lite av pengarna ska gå till barn. Bra va? Om vi typ känar massa får dem mycket! :)) Skönt att göra något gott.


Just nu har jag inga spännande nya bilder men det kommer några nya!


Annie lite fail.. c:

Mitt lördagsgodis en lördag! :)))



Annies bild.. ^-^



I våras när vi hade skolcup. Våran klass vann heeel cupen! :DDD vi fick stor pokal.. deltog i två grenar... kast med liten boll och stafett. :))


Annie som höll i sö, men som nu e borta... :(


Annies bild, mig på en gunga, woho! :/


Annie i sin lilla mössa/ utklädningshatt/ leopardhuvud? XP


Annie fiiina blomblid från i somras..


Haha, söt!


Yummy! :DD


Hahah, annie från i somras! I min ziperall... hahahahaha!


Hahahahahahaha! mig i min ziperall... då vet ni vad jag gör på fritiden! hahahahah! CXXXX



Hope you enjoy!


/Anna

Av njet - 29 december 2011 14:42

Jag och anna ska börja med en sak, Njet hjälpen! Eller, E.T hjälpen, ( Ej Tobak ) som var orsaken till att vi ens startade den här bloggen. Vi satt i skolan när 'A non Smoking Generation' var hos oss, i skolan dåe. Vi pratade lite om snusbolag som erbjöd barn i Afrika 2 kr mer på att odla nikotin, istället för att odla majs. De sa ja, men barnen blev svårt sjuka, och en 2åring var beräknad att leva tills han var 16. BLIR SÅ HIMLA ARG! Om ni undrar varför vi heter "njet" kan ni kolla på vårat första inlägg. Vi ska sälja bakverk och 1/3 del går till välgörenhet. :D


Just nu är jag och anna med Olivia, hos henne. :) Vi har varit på bio, alvin och Gänget 3. Theodor är så himla söt ^^


Hej, nu e de Anna! ;D

Annie hämtade sin mobil, haha!

Annie ville ha pastakuddar till lunch,, jag ville ha pannkakor, nu köper olivias mamma båda två. ^^ haha, snällt!

nu vill annie ta en bild på mig... ;( jag e ju ful!


Nu tar annie över! ^^


Sa till anna att hon verkligen inte fick skicka inlägget! Och det gjorde hon som tur inte. :o Puuhh. För, det hade blivit ett så tråkigt inlägg med bara massa text.


annas egendesignade "klistermärkeskal".


lilla jag i Olivias badrum (a)

   

kramkram, haha, anna gillar mitt mobilskal ^^

Av njet - 29 december 2011 10:45

Jag ska antagligen på bio med Olivia och Annie idag. :))


Kul ha?


vi fick 40 läsare den 27 dec! :O 

kan vi nt få det igen?? KUL VA??

Av njet - 28 december 2011 21:33

hej! 


har inget bättre för mig, så bloggar lite.. :=)  ny smiley.. hehe. cx  STORA näsborrar.. hehe, (igen) ... cx

Lite flummig idahh, vet nt vf?? Det brukar ju vara annie som är det? hah.. jag ska på bio imorgon,, se albin och gänget 3. hehe, men annie och olivia. kul va? Fick presentkort på bio. :))


/Anna. CX


liten bildbomb, men gamla bilder.


                               

Av njet - 27 december 2011 21:24


 




kram annie <3

Av njet - 27 december 2011 21:23

Ja, jag känner att jag måste uppdatera, komma igen! :)) nt uppdaterat på länge.. :P


Just nu sitter jag o håller pengar i min hand, och jag älskar det! ohh, ryser.  lite pengar galen.. XD




Av njet - 27 december 2011 21:18

Hej. ;)


vgn? = vad gör ni?


Jag videochattar med min kompis Linn. Vi har väl kul. XD

Jag lyssar också på musik.


Fråga gärna frågor! :) Jättekul då!. :)


Jag känner mig bättre än vad jag gjorde igår. Lite tät i näsan, men jaja. :P


Bye! <3

Av njet - 27 december 2011 20:54

Wilma har varit den enda som har kommenterat "länkbyte". :o


finaste bloggen här:



(klicka på bilden)

:)

 

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Vad vill ni att vi ska göra för kul?
 Njetare show igen
 Bildbomb (nya bilder)
 Kommentera vad vi ska göra

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

njet

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards