njet

Alla inlägg under december 2011

Av njet - 13 december 2011 17:46

Hehe. A.


Nu gör jag mitt andra inlägg på några minuter.. fast Annie har ju gjort ett också.. ;))

Idag var vi i skolan, ovanligt? hehe.. XD

Vi hade lucia tåg, jag var en liten fail tomte.. C:

Vi är 2 5:a klasser i vår skola. 5A och 5B. VI VAR BÅDE A OCH B PÅ GYMPAN!!! det blev full i gympasalen.. hehe. Vi körde a mot b i handboll och bandy.. Annie går också i a som jag. skrev nt det innan. epicfail...hehe. Men aa, vi vann mot b i handboll med 11-5 och sen vann vi mot dem i bandy med 7-2... JAA!!! GRYMT!!!


Ni kanske undrar vf jag skriver så mycket?? Ne, tror nt det egentligen, men lika bra att skriva. Det är min första blogg och jag känner att jag MÅSTE skriva.. hehe. c:


Vill ni ha bilder? Visst, kommer kanske snart.  :)


Av njet - 13 december 2011 17:45


a, den vill nt visas nu. eller, gör den? ;p

Av njet - 13 december 2011 17:32

hejhej :D nu är det Annie som bloggar :)) Ja, vi heter dåe 'njet' för att... äh, anna berättade ju det förut. 


Jag tror att Anna ska fixa designen sen. :) jag pallar inte nu.. hehe. :p


vad gör ni, alla läsare som vi inte har? x'd pepepepe.


a, som ni nog förstår är (och kommer vara) detta en flummig blogg. ahhahaha, bara för att jag och anna är så flummiga. :) så, a, det passar ju lixom.


höhöhöhö, herrå. ♥

Av njet - 13 december 2011 17:24

Hej!
Jag heter dåe Anna och min kompis som kommer ha denna bloggen med mig heter dåe Annie. hehe. xP

Vi har ett lite speciellt namn, "Njet" haha. Det är vårat ord de.. jag brukar sjunga "mammamamamamama" och så kommer Annie "Njet" hahaa! XD


Hoppas att ni vill läsa våran lite konstiga, flummiga blogg. Bye! <3 XD

Tidigare månad - Senare månad

:)

 

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Vad vill ni att vi ska göra för kul?
 Njetare show igen
 Bildbomb (nya bilder)
 Kommentera vad vi ska göra

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

njet

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards