njet

Alla inlägg under december 2011

Av njet - 14 december 2011 17:58

hehhe, ja, typ.


Vad vill ni hellst? att vi ska svara i ett inlägg, på eran blogg, (om ni har någon) eller uner eran kommentar?


Skriv gärna vem du är också ;)

Av njet - 14 december 2011 17:47

Hehe!

nu kommer bilderna som jag tog på elevens val. och en låda som äntligen blev klar idag.. efter 6 veckor! (en lektion träslöjd i veckan dåe). cx


              Det var julkorten och lådan de.. haha! OMG! Jag skrev nt "hehe.", men nu gjorde jag de. cx

Av njet - 14 december 2011 17:40

Nu kommer det en liten bild ;D..som är från min mobil x'd Men jag har inte tagit det. hehehehe.



 

Av njet - 14 december 2011 17:00

Nu ska vi ha en lite bildbumb.... hehe.


fast annie kanske ska ha 4-sakers bomb som hon hade... en gång...hehe.

Ni kanske märker att jag skriver "hehe". Det är kul. cx


Jag, lite fail.. hehe

               Annie, sitt sanna jag. hehe. cx   Tjejerna som har blogg. hehe. cx


Jag laddar upp lite mer bilder senare. :))

Av njet - 14 december 2011 16:59

Nu är vi hemma hos Anna igen. :) fast nu är inte Linn med, för hon skulle iväg & handla. ;p


anna håller på att ladda upp bilder till daotrn så snaart finns de uppe på bloggen :) Och nu har hon sladden (båda har HTC)  sjag kan inte ladda upp, men efter henne ska jag göra det (:


Vad gör ni då? Tack alla som kollar våran blogg :) kommentera gärna också (:


Anywhre u go, I am nere

anywhere u go, I'll be there.

anytime u whisper my name, u seee....

How every singel promise I keep,

cuz what kind of guy whould I be,

if I was  to leave when she need me most...

 

WHAT ARE WORDS if u really dont mean them when u say them...

 

...den låten ska vi sjunga påö ett uppträdande , snart. (i skolan) heheheheh, den e så bra ♥

 


Av njet - 14 december 2011 15:31

tjooo.. nu e vi hos anna ;D o linn är här. (:


min o linns flöjt böjar kvart i. :I och vi måste juj gå nu :OO


höhöhööh x'd flummblogg. :D


idag i skolan på elevens val gjorde jag ett julkort där det stod " god jul " och " AIAIAIAIIAIAI " och klistermärken med en båt, majs, kyckling och en rolig fågel. x'd AHHAHHAHA, hoppas någon köper det :D


anna e galen.


Vad tycker ni om våran header? (:


annie: (jag) FUL D:

 

Av njet - 14 december 2011 15:29

Jaa.. annie går på tråkigt flöjt (enligt mig) och jag måste följa med... om vi ska va med varann..


Såå. jag lägger in bilder från dagen senare..   

Av njet - 13 december 2011 21:00

Annie när hon plockade bär i skogen i somras. :)


Nej! vf kom nt bilden?? :OO :(

:)

 

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Vad vill ni att vi ska göra för kul?
 Njetare show igen
 Bildbomb (nya bilder)
 Kommentera vad vi ska göra

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

njet

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards