njet

Alla inlägg under april 2012

Av njet - 28 april 2012 11:08

Heej!

Vilket härligt och fint väder vi har idag! Sol! Synd bara att tidningarna ljög, för det skulle bli 20 grader idag, det sa dem för en vecka sedan iaf! >:C

Pappa håller på med våran härliga pool, och då kommer ju jag och ska kolla vilka stora kryp som har kommit i detta årets " poolöppning". Jag blir ju jätteglad för jag ser bara löv, wihoo! Sedan märker ju jag att ett av löven inte är ett löv. :P Det är en mus, en död, freaking mus som ligger där nere och skräpar! Jag går och säger till pappa, " det är en mus i poolen!" Han säger då " Näe, 2 möss!" och jag bara står där med öppen mun. Tänker aldrig bada i poolen igen, men sen kommer ju alla sjöar i mina tankar, dem har säkert hur många döda möss som helst, och mopeder... :/ Man måste ju tänkta på miljön! 



Fräschma.. :)


/anna

Av njet - 27 april 2012 16:04

Dagen var inte " ♥ ".. den var ganska tråkig.. Vi hade mattedag. Man skulle gå runt till olika stationer. Senare kl 5 blir det fotbollsträning! yeah! Och sedan när jag kommer hem blir det att kolla på The vampire diaries med popcorn! 

Jag vet inte vad det är med mig och med att inte skriva långa saker. Går ju bara rakt på sak. :P



/anna  

Av njet - 25 april 2012 17:36

hur smart är man när man leker med häftapparaten och häftar sig i fingret...? njet... har nog en IQ på 3.. MItt finger.. ajajajajaajaja, AIAIIAIAIAIIAIAIAIAIAAA


Sitter med annie bredvid mig nu.. varit med henne på flöjten och hon tycker inte ens synd om mig,... jag har faktiskt ont i mitt finger!


Annie show: anna dåååå, jag kollade i din gamla dagbok ju. & det var inte sn'llt och skriva så, jag varnade dig innan & allt ju. 


 

Av njet - 23 april 2012 19:06

Ja, typ...

Men det går typ inte att ladda in dem på datorn? Gah, blir arg. Får se vad som händer. Dem kanske kommer in? Jag vet inte. Bää.


/anna

Av njet - 21 april 2012 18:47

heej!

Som ni säkert ser på rubriken gick ju Linn hem nyss. :/ Men vi har haft jättekul! Vi har "dansat", spelat king, gjort en review på min ipad väska XD, suttit vid datorn och spelat spel.. :D Sen så gjorde vi ju pannkakaor också. 


Hoppas ni såg videoinlägget. Glöm inte att kommentera det! ;)



Blev ingen bild på mig. :P haha.


/anna 

Av njet - 21 april 2012 12:08


/anna
 

Av njet - 20 april 2012 20:40

Hej!


Skoldagen har varit sådär tycker jag. :/ Städdag, usch.

Sen kommer jag då hem, sätter mig vid datorn och kollar på The vampire diaries, grymt! Sedan kl 5 blev det fotbollsträning, kul! Fått matchtröjor idag. Men vädret var ju inte helt perfekt, regnigt och kallt.. men om man gillar fotboll gör det ingenting, iaf inte för mig. För träningen var kul! Lite okoncentreat bara...

Efter träningen kommer man hem och äter pizza och duschar. Det var min dag det. 


 


/anna

Av njet - 18 april 2012 17:14

Idag i skolan har det varit kul! Var en "tjejklass" (killarna hade slöjd) på morgonen. För att de flesta tjejerna åkte till en skola och skulle göra "språkval" ska ju inte gå på den skolan. ;) Sen så hade jag slöjd, själv. Hiihihi. WOhho. Gjorde en Ipad väska. Ska ju köpa en om några veckor så det gäller att vara förberedd. haha. Kanske lägger upp en bild på den sen. 

Jag är verkligen sämst med bilder och så, ska försöka. Men min kamera e lite jobbig. Gillar amadas mest.


Har haft ont i magen större delen av dagen. :/ Gah. 


 

Får bli denna bilden så länge. :P


/anna

:)

 

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Vad vill ni att vi ska göra för kul?
 Njetare show igen
 Bildbomb (nya bilder)
 Kommentera vad vi ska göra

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

njet

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards