njet

Alla inlägg under februari 2012

Av njet - 29 februari 2012 19:34

Hey! 

Idag har jag typ "slöat" i skolan, lite olika lektioner. Slöjd, svenska, elevens val och RAST. Yeah! På slöjden gjorde jag "armband", lite.. konstig. :P Det blev lite fail. Men det var första gången jag gjorde det faktiskt. När jag kom hem satte jag mig vid tvn, tittade lite på grey's anatomy, grym serie. Åt middag tidigt, mamma och pappa var hemma tidigare än vanligt, så åt vid kl 5, kanske?

Sen så gjorde jag ett till sånt band, det blev mkt bättre! :)

 


/anna

Av njet - 28 februari 2012 21:07

Hejhej allihopa! (våra ickeläsare...) 

Tagit någon webbkamera foton,, bajsfina. Alltså, ickenica foton.. ;)


   

Vet att jag e usch, ni behöver inte kommentera det, men jag måste kunna lägga upp bilder.. :/ Måste det.. 

Känner mig lite icke-äkta på dem bilderna, men nej.. jag ler typ så.. :P


/anna   

Av njet - 28 februari 2012 18:05

Hejhej!

Annie skrev " Känslan när man blir 100 kr rikare " (hon har namnsdag, GRATTIS! :D), då kom jag på vad jag gjort. Jag e kanske lite puckad, menmen... jag gjorde en liiiten knut i en liten del av min lugg, men jag fick inte ur knuten sen, så då... fick jag draaa av den. :c Nu är det kört... alltså inte som i att köra då, kort fast med "ö" :P 


AMANDA KOM IN MED EN PRESENT! :D ETT BLOCK! haha, hon satte den på min whitebord tavla.. :D Den ska jag skriva på. c:


 


heheh.. :D


/anna

Av njet - 28 februari 2012 17:53

Hej!


Idag har jag namnsdag! Jag heter Maria i andranamn. :) 

Ett grattis kanske? haha.


Det stod idag i tidningen, sa våran lärare, att det är skottdag IDAG, men det är ju imorgon? ELLER HUR? 



/Annie (Maria)  

Av njet - 28 februari 2012 15:29

Hej!


Sitter just nu i soffan och myser.


Skrev ju att jag varit och handlat i helgen och köpte en tröja + ett armband. (och en present då) Tog ett kort på armbandet nu, men tröjan är tyvärr i tvätten så bild på den kommer senare.


 



/Annie

Av njet - 28 februari 2012 11:33

Hejhej!

God... morgon? hehe. :P

Tänkte svara på några kommentarer nu, elr, de som går att svara på iaf.


Av elinor:

ååh man blir ju riktigt suktad här! :O kan ni lägga ut receptet på det? :)

http//:ellhi.blogg.se


Svar: Hehe, jag vet inte riktigt om vi kan lägga ut det, men ska försöka lägga ut det så snart som möjligt iaf. :)

Ps: tack för att du läser våran blogg


Av Emma:

åh vampire diaries är så awesome. fin blogg, följa varann på bloglovin? :)

http://emmamarander.blogg.se 


Svar: Ja, jag ska fösöka kolla den om jag har tid och lust. :D


Så, de var dem med frågor iaf.. ;)

Men jag är hemma idag igen, som ni kanske märkt? :o Hehe. Men min hals, hostandet och näsan är inte helt bra än, ska vila idag, blir nog skola imorgon. :)


/anna

Av njet - 27 februari 2012 19:44

OMG, VAD JAG ÄLSKAR THE VAMPIRE DIARIES! Grymmaste ever! Bättre än alla andra tv-program.. Kollar gamla just nu, det har inte kommit ut några nya som jag inte sett, men de är asgrymma ändå! Kolla det! Börja från första avsnittet, annars fattar ni INGENTING! ;D 

Meeeeeeeeap,, låter såå sött.. ahah..




Love, love and.. LOVE <33


/anna

Av njet - 27 februari 2012 19:16

   Hej!


Ja... bloggningen, för min del, har ju inte riktigt varit på topp. Jag har verkligen inte känt för att blogga. ANNA SAVE THE WORLD!


Har inte så mycket att skriva om...


Igår var jag på kalas och spelade innebandy-match. Innebandymatchen gick JÄTTEBRA! Vi vann med 9-0, fast egentligen 10-0, tror jag... ? Ja. :) Själv gjorde jag 4 mål! Jihoo. På kalaset hade vi cheyor skitkul, där med! Det var på ett "äventyrsland" och vi sprang runt som galningar! Jag och tjejen som hade kalaset åkte en liten "karusell", en mini-slänggunga. Jag satt och skarttade jättemycket och i farten frågade jag hur länge vi skulle behöva sitta där^^ Senare gick jag och 4 andra tjejer en hinderbana och, typ. AJ  vad ont man fick i föttern, för att inte tala om händerna. Hade väldigt ont när jag kom hem i imorse... guud. haha, men kul hade vi!


Och. i lördags var jag och Anna och shoppade (wohoo) och träffade Linn och Frida. :D Just nu har jag på mig den galet fina tröjan jag köpte och "armbandet" ligger i jackan i hallen, moha. Bilder kanske kommer, men man får ju hoppas!


OCH,. jag cyklade för första gången i år! Min kompis Frida plingade på innan kalaset och efter matchen och vi cyklade lite. :)


Frida


Ha det toppen och kram!


 


*Just nu gör jag läxan*, Romeo och Julia, aw


/Annie 


:)

 

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Vad vill ni att vi ska göra för kul?
 Njetare show igen
 Bildbomb (nya bilder)
 Kommentera vad vi ska göra

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

njet

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards