njet

Alla inlägg under maj 2012

Av njet - 3 maj 2012 20:53

Dagen har varit både tråkig (väldigt tråkig) och rolig. Den tråkiga delen var när vi var på ett kostigt museum, där höll någon person som jobbade där typ ett tråkigt föredrag om kroppen och så, höll nästan på att somna. Men sedan skulle vi gå till en stor park! :D Och inte vilken park som helst! En LEKPARK! WIIIIIIEE! massa konstiga snurrgrejjor, gungor och klätterställningar. Jättekul! <3 .....


....Mysigt!


Men nu är det ju så att det är väldigt tråkigt att blogga när inte Annie gör det... :/ Hon har sketit i den typ totalt, ska nog sluta. korv också.


 


/anna


Av njet - 1 maj 2012 15:39

Heej! Är med Hanna nu.

Jag ringde henne förut dåe. Vi har fotat en del och så. sen efter det gick vi hem till mig och fotade lite. Hanna hittade den gamla kameran hon letat efter, Wiho! 


Sedan skulle jag sätta på teleobjektivet på amandas kamera, det gick ju hur bra som helst, men mitt hår kom i vägen på många bilder.



                                           


/anna  

:)

 

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Vad vill ni att vi ska göra för kul?
 Njetare show igen
 Bildbomb (nya bilder)
 Kommentera vad vi ska göra

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

njet

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards