njet

Alla inlägg den 26 december 2011

Av njet - 26 december 2011 17:29

Ja,, nu är det så att jaaag är sjuuuk! :/

Hade lite feber idag, tät i näsan och hosta..


och nu har jag börjat spara pengar, jag vill nämligen köpa en IPAD! Jag försöker övertala mamma och pappa att vi ska köpa en. Jag vill nt erkänna det, men jag måste köpa något direkt när jag har pengar..


Jaja, pallar nt uppladda bilder..


//Anna


Av njet - 26 december 2011 16:17

Har inte bloggar på typ ... aslänge pg.a att jag är .. slö ? hehe , ao .


Skulle egentligen gått på stan idag , men mådde inte helt bra så det blev inte så . "/ Men sa till mamma att om hon ser en Justin Bieber tröja ; KÖP DEN ! haha.


GOD JUL :D Hoppas ni fick en toppenbra julafton , det fick i alla fall jag .   Datorn jag sitter vid just nu har tyvärr ingen Webbcam så jag får la ta en liten bild och lägga upp på facebook . ( ny )



haha , lite fail ?


Det svarta i kanten är mitt nya snygga mobilskal ( från fokiwa ) :D Är så himla nöjd , bara det att en liten väska skymmer lite när man tar kort. "/ jaja . Så får de va .


Såg att vi har fått 7 nya kommentarer . Vill bara säga TACK så jättemycket.



Tidigare månad - Senare månad

:)

 

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Vad vill ni att vi ska göra för kul?
 Njetare show igen
 Bildbomb (nya bilder)
 Kommentera vad vi ska göra

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

njet

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards