njet

Alla inlägg den 13 december 2011

Av njet - 13 december 2011 21:00

Annie när hon plockade bär i skogen i somras. :)


Nej! vf kom nt bilden?? :OO :(

Av njet - 13 december 2011 20:14

Ja, nt det gammla tråkiga mönstret.. en ny header! fast inga bilder.. tyvärr. hade inga fina på min data.. synd..


BTW: Det är Anna. Ni vet. ERAN GOA ANNA! Hehe.. cx

jag och annie får ha denna designen så länge.. men den blev väl rätt okej? :)


Hejdå! God natt! <3

:O

Av njet - 13 december 2011 19:11

Förlåt för ännu ett inlägg. hehe... cx


Nu såg jag på en sida här va att man skulle skriva "män är män och män är dumma" på google translate och vet ni vad som kom upp när jag skrev och översatt till engelska? :o... trumvirvel... :O " MEN ARE MEN AND _WOMEN_ ARE STUPID" SÄMST! HAHA! :OO


fast det var ju meningen med saken då da. Kolla själva! :  

Av njet - 13 december 2011 18:40

Vi bloggar väldigt akrtivt nu. (: & jag gör läxan... tröööööööööök.

Av njet - 13 december 2011 18:30

Hehe! bara för att detta är första dagen med bloggen uppdaterar jag mycket.. men jaja.


Annie och jag gör en "dubbellåda" på träslöjden. Hon är hopplös att jobba med! cx

men dem lådorna ska ha lås. A. lås. Hon glömmer nästan alltid låset. Så om hon kollar bloggen så kommer hon ihåg att ta med det imorgon..


Så a. hejdå. XD

Av njet - 13 december 2011 18:17

Heej!

nu blev det ett till inlägg iaf.. hehe. cx


Min kompis Hanna: www.haslife.bloggplatsen.se

Min kompis wilma: www.ponnybrudenwilma.blogg.se

Min kompis Linn: www.linnzaan.bloggplatsen.se

Min kompis Frida: www.fridasliiv.bloggplatsen.se

och till sist (tror jag cx) : www.Evelinasfotboll.bloggplatsen.se



Okej, förlåt för lite för mycket aktivitet.. hehe. cx

Ni kanske märkt att jag ofta skriver "cx", jag gillar den smileysen!   

Av njet - 13 december 2011 18:02

hahah, japp. vi bloggar lite galet nu, på våran nya fina lilla blogg. hiihihih, njet. c:

Bara för att anna skrev ett så långt inlägg förut så ska jag också göra det :)


omg, jag har fått ett sms x'd fast, wow, ovanligt. från en anonym liten kompis. :3 dewt  står " Hej. Vad gör du? " :P Nu svarar jag på det här, på bloggen.

..fast, ni vet ju att jag bloggar ;D


i morse gick jag upp lite tidigare eftersom att vi uppträdde med Luciatåget.

20 över 7 kollade jag på klockan och såg att jag hade missat en del av julkalendern, så jag kollade i 5 min. sen, 5 min. innan den sluta, gick jag :'3 ni ba "k".


OMG! vi har 7 läsare :D coolt. asså, för att vara på så kort tid. c:


AIAIAIIAIAIAIA.


hm, vad ska jag skriva i mitt 'långa' inlägg? JO! vilka bloggar brukar ni läsa? Jag brukar läsa mina kompisars och ibland fokis. Hoppas att det här blir en blogg ni kommer att läsa. :)


njet. c:


vad gör ni? :D


Det är jättebra om ni skickar kommentarer, för då blir vi jätteglada :D



okej.. nu har jag ingt mer att skriva, sååå, kramis. ♥

Av njet - 13 december 2011 17:55

Min kompisar vet ju att jag är ett hp fan.. men det visste nt ni va? elr, "ni"? hehe. Inga läsare jue.. XC

Men jag verklien avgudar harry potter. Älskar J.K Rowling för att hon skrev böckerna och så.. hehe.


Jag vet nt om jag kommer göra mer inlägg... (efter det här onödiga cx)



:)

 

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Vad vill ni att vi ska göra för kul?
 Njetare show igen
 Bildbomb (nya bilder)
 Kommentera vad vi ska göra

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

njet

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards