njet

Alla inlägg under december 2011

Av njet - 19 december 2011 15:54

Tack för kommentarerna, "En klasskomis".


En Klasskompis

Söndag 18 dec 19:12

Hallå Annie den låten är INTE bäst!!!


Svar: Johoo, du ;D / annie.     elr hur, håller med dig "klasskompis". / anna.  




Av njet - 18 december 2011 20:35

Nu har vi kört julklappsleken. :))

Det gick bra, jag fick en aladdin ask med choklad och ett paraply, men de bytte jag mot två påsar godis. hehe. Jag gillar godis. :)))


Men a.

Tycker synd om min syster.. hon fick en "behållare" för citroner.. :ccc Försökte ge henne min godispåse, men hon ville nt ha den... :CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC


god natt! :)

Av njet - 18 december 2011 18:09

Nu är det harry potter på tv:n, kul va? 

jag vet att vi är bortbjudna, men jag kan nt låta bli att kolla på farmor och farfars tv.. det är Harry potter och de vises sten, även om jag sett den 10000000000000000000000.. osv, hehe... gånger, är den ändå lika skitbra som alltid!


En enhörning dog! :(( hehe. cx


Men mina små kusiner är sååå söta, den minsta på ett år sitter med min syster i soffan och läser bok. Hon gosar in sig i henne, fuskigt! :/ men ändå, hon har tur. :) Hon på 3 år sitter med sin klistermärke bok. ;)

De är båda tjejer. :)


Hejdå! <3


BTW; it's anna. ;)

Av njet - 18 december 2011 16:05

Nu är jag arg på Annie, hon kan ju liksom nt göra ett inlägg med en låttext med Justin Bieber?? Vem vill läsa det?? INGEN! Flera rader?? HON SKA FÅ....


HEJDÅ.

Av njet - 18 december 2011 13:51

ohhh,ohhh,oh I never thought that it'd be easy, Cause we're both so distant now, And the walls are closing in on us and we're wondering how, No one has a solid answer, But just walking in the dark, And you can see the look on my face, it just tears me apart. So we fight, (so we fight) Through the hurt, (through the hurt) And we cry and cry and cry and cry, And we live, (and we live) And we learn, (and we learn) And we try and try and try and try! So its up to you, (oh) And its up to me, (yeah) and we meet in the middle, on our way back down to earth, Down to earth, down to earth, down to earth On our way back down to earth, Back down to earth x8 Mommy, you were always somewhere, And Daddy, I live out of town, So tell me how could I ever be, normal somehow? You tell me this is for the best, So tell me why am I in tears? (Woo) so far away and now I just need you here, [ From: http://www.elyrics.net/read/j/justin-bieber-lyrics/down-to-earth-lyrics.html ] So we fight, (so we fight) Through the hurt, (through the hurt) And we cry and cry and cry and cry, And we live, (and we live) And we learn, (and we learn) And we try and try and try and try So its up to you, And its up to me, And we meet in the middle, on our way back down to earth, Down to earth x3 On our way back down to earth, (on our way back down to earth) Back down to earth x8 I felt so far away, From where we used to be, And now we're standing, And where do we go, when there's is no road (no road) to get to your heart? Lets start over again! So it's up to you, And it's up to me, And we meet in the middle, on our way back down to earth, Down to earth, (down to earth) Down to earth, On our way back down to earth, I never thought that it'd be easy, Cause we're both so distant now, And the walls are closing in on us and we're wondering how?


Bäääääst ♥

Av njet - 18 december 2011 13:06

Håller på att komma på fler saker att önska mig. Mamma frågade vad jag önskar mig,, snart ska hon och pappa iväg ochj köpa julgran, så de kanske köper något då? Vem vet? ;) Fast, jag vill nog följa med D: aja, vi får se hur det blir.


Vad önskar ni er? Behöver tips!


Frågan jag ställde i förra inlägget (mitt förra inlägg) gör jag nu till en omröstning, så SVARA PÅ DEN!

Av njet - 18 december 2011 12:25

Ahh, igår på kalaset så ramlade jag och fick ett sånt brännsår på mitt knä. Jag ramlade på en sån "flismatta". det gjorde ont. Så nu har jag plåster och så.. och det som gör det värre är att jag också har ont i mitt huvud. kanske nt borde sitta vid datorn dåe.. ;/


Men nu ska vi tänka på det positiva! :D

Idag kommer släkten hem till farmor och farfar, vi ska ha en liten "julfest", vi ska köra en lek som heter "julklappsleken", den är jättekul! Vi kör den varje år. :)



Av njet - 18 december 2011 12:05

Hade kalas igår med anna :D Inte den Anna som också har den här bloggen, utan en annan ;)

Vi hade det på Lek & Bus landet.


Just nu sitter jag och bloggar i min nya tröja jag fick av Olivia :D och, så har jag på mig en klocka jag fick av Evelina :D ( evelinasfotboll.bloggplatsen ) Alla presenterna var jättefina ♥ Så, taack, ni som var med :)ska försöka lägga in bilder på presenterna senare.


IAIAIAIAI, kortet jag fick av anna, (som oxå har denna bloggen) var lite kuligt, för hon hade skrivit "njet, hehe cx" på det :p heheheh, anna dåe ♥


JIPPIE! Det är snö ute! fast, PYTTELITE: men jaja, snö är alltid snö. ;)


bloggar seeeen, och juste, tack Ida för kommentarerna :) det är verkligen JÄTTEKUL när ni skriver kommentarer, och vi älskar att svara på dem! Och en sak tilll, en fråga jag redan har frågat men inte fick något svar på, HUR VILL NI ATT VI SKA SVRAA PÅ KOMMENTARERNA? I ett inlägg, i en kommentar i din blogg, (om du har någon) eller under kommentaren ni skickade. (här, på njet.bloggplatsen)  

:)

 

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Vad vill ni att vi ska göra för kul?
 Njetare show igen
 Bildbomb (nya bilder)
 Kommentera vad vi ska göra

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

njet

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards