njet

Alla inlägg under december 2011

Av njet - 18 december 2011 10:33

Hejhej! cx


SNÖÖ! Ja, snön är här nu. Dock nt så mycket, men ändå! Ganska mysigt, fortfarande hemma hos farmor och farfar, sov ju här. De bor ju en bit bort ifrån mitt hus men jag räknar med att det är snö hemma också. (hoppas det!)

Annie ska BLOGGA! nt bara jag! :(((



 

Av njet - 17 december 2011 21:06

Hejhej! :)

för en timma sedan var jag på kalas, jättekul! :)) Vi kastade bollar på varann. Annie och Anna fick var sin "justin bieber" plånbok och ett armband var, det köpte jag i spanien. (var där för 4 veckor sen.)

Skämdes när jag köpte det... ;)


Nu sitter jag här hemma hos farmor och farfar, jag och min syster ska sova här. Pappa och mamma är på julbord och typ ska sova på ett slott inatt.


  


  Bloggtjejerna,de var också med på kalaset. :)

Av njet - 17 december 2011 13:58

Ja, snart ska jag gå till Linn med Evelina och sen ska vi gå från Linn (med Linn) till Annie och sen ska Annies mamma skjutsa oss till deras kalas inne i stan. :) Annie ska ha "party" med Anna. :))


Dagens fråga: Glass elr bulle? cx


 


Hejdå! :) <3

Av njet - 16 december 2011 22:01

Ja, mm. Statistik "kurvan" går NEEEER...

Såhär:

          .

        .   .   

      .       .   .

....                .......  Följ prickarna.. 42 till 5.. ;/ Det är skit det..


Tipsa gärna kompisar. Det blir mkt roligare att blogga om någon mer läser, vårt mål är 100 läsare iaf. :)


 

Av njet - 16 december 2011 21:52

Ja, ganska nyss såg jag klart på den filmen - förtrollad. och den var faktiskt gr8! Om ni nt vet vilken film det är, kolla upp det.. jag pallar nt skriva.. hehe cx


Eh. detta är allstå anna, annie har nt kunnat uppdatera idag för hon har haft flöjt konsert. Längtar till hennes och den andra annas kalas imorgon. :)

Ni kan hitta annas blogg på www.gulligaanna.bloggplatsen.se :)


                  


hejdå! :) <3

Av njet - 16 december 2011 19:05

Förlåt för dålig uppdatering idag.. ://

Jag har nt hunnit med det, jag har slått in julklappar och pysslat lite..

Just nu kollar jag på förtrollad en film.


jag och annie tävlar om vem som kommer först i ett spel på mobilerna. Vem tror ni vinner?


Längtar till imorgon, Annie och min andra kompis Anna ska ha kalas tillsammans, de fyllde år 9 och 10 december. :)


//Anna. :)

Av njet - 15 december 2011 19:52

Ja.. idag har vi nt fått många läsare alls! igår fick vi hela 42 läsare! det är helt fantastiskt för att ha varit andra dagen! Men vi kan få ännu fler! Tipsa vänner och gå in själv varje dag! Vi lovar att försöka vara så aktiva som möjligt!


Kommentera gärna!


//Anna    

Annie och jag blev lite failade.. men mest Annie! hehe cx 

Av njet - 15 december 2011 19:18

Hej allihopa.. Hehe Cx Nu ligger jag i sängen med mobilen.. tänkte blogga lite. Idag har det nt Varit så aktivt bloggande som igår och i förr går, men 3 ändå. :) Vad tycker ni om våran blogg? ;)//anna

:)

 

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Vad vill ni att vi ska göra för kul?
 Njetare show igen
 Bildbomb (nya bilder)
 Kommentera vad vi ska göra

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

njet

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards